Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-09, 23:48   #41
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan overbevise overvektige om å gå ned i vekt?

Det som er mest tragisk ved alle velmenende råd jeg har fått, er at alle har også vært helt feilaktige. De aller fleste tror at vi overvektige mennesker spiser oss fete med vilje, at vi spiser for mye, at vi bare spiser junk og at vi sitter på rompa hele dagen og later oss. "Du må spise mindre og trene mer!" Hadde jeg fått ei krone for hver gang jeg hørte den, ville jeg vært rik i dag.

Ingen i hele verden er selv skyld i overvekt. Med dagens "normale" kosthold er det så godt som umulig å beholde normalvekt og samtidig ha et naturlig forhold til mat. Hvem vil vel gå sulten i flere uker - eller måneder? Den selvkontrollen som må til for å få til det er så på grensen, og at mange får alvorlige spiseforstyrrelser er fanken ikke rart.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat