Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-09, 19:04   #36
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan overbevise overvektige om å gå ned i vekt?

Ser ut som om brukeren Vikkie er fjernet fra forumet, så innlegget mitt blir hengende litt sånn i løse luften...

Anyways, jeg ville sannsynligvis blitt sur hvis noen hadde sagt til meg at jeg burde slanke meg, men så er det noen som har prøvd si det ofte også, og jeg har ikke blitt sur - jeg har jo vært klar over min overvekt.

Før jeg begynte på Skaldeman i 2007 var det svigerinnen min som nevnte en svenske som hadde gått ned 60 kilo ved å spise fett. Hun hadde sett han på TV. Hun visste at jeg hadde prøvd Fedon, og at jeg har vært innom litt sære matretninger før, så det var ikke akkurat hinting til slanking heller. Jeg trodde først ikke på det, men etter noen dager måtte jeg bare inn på nettet for å sjekke. Da var det gjort - da forsto jeg endelig hvorfor jeg bare ble fetere og fetere og hvorfor jeg ikke klarte å slanke meg og jeg startet med én gang på Skaldemans diett. Hadde det ikke vært for svigerinnen min hadde jeg kanskje vært 150 kilo i dag, og en gjenganger hos Grete Roede. Jeg er evig takknemlig for at svigerinnen min hintet meg om Skaldeman!

Sist redigert av Veggpryd : 28-10-09 kl 23:26.
Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat