|
Sv: Easy Life høst 09
Opprinnelig lagt inn av -Lilletrille-, her.
Hei og takk for det Hærregud jeg hadde virkelig blitt provosert av en sånn uttalelse fra en som liksom skal motivere, og hjelpe folk ned i vekt!! Er det mulig da?? Høres ut som vedkommende har havnet på feil sted mhp pedagogiske evner ja, hører flere som sier at når de hver uke holder på å sprekke/gi opp, så hjelper det ukentlige møtet dem med å fortsette med ny giv. Får jo ikke akkurat ny giv av en sånn en som tar fram de negative tingene da.... Nei, holder med deg i å fortsette på grunnlag av egen motivasjon, er jo tydeligvis lite å hente der. Men om du slutter å gå på møtene da, blir det no problem tror du? Vi fikk beskjed av vår kursleder at dersom vi sluttet å dukke opp der, så kom hun til å "hanke" oss inn, hehe...det er jo positivt ment, og jeg håper at vi blir såpass fulgt opp at det ikke er bare å gi blaffen. Vi går jo på kurs og felles-samlinger av en grunn, og det er bl.a at det er mye lettere å gi blaffen når man gjør dette alene. Du kan jo fortsette å gå pga veiinga og for å få fulgt med fettprosent osv, og så bare prøve å overhøre de negative tingene som blir sagt.... Klem fra meg
Du har rett i det, at motivasjonen blir vanskelig å holde oppe helt på egenhånd. (Selv om jeg er et stabeist ) Og jeg trenger å sjekke fettprosenten også, så jeg kommer nok til å gå på samlingene. Men vi er jo tydeligvis flere som reagerer, så vi får heller bli flinkere til å si fra. Klarer liksom ikke helt å holde det inni meg hvis jeg blir så provosert.
Neste uke jobber jeg kveld, så da slipper jeg, hehe...
I morgen er dagen da denne jenta skal spise sitt første måltid på en stund, og jeg har store planer Har planlagt å bake kyllingfilet i ovnen, surret med bacon og fløte over. Og grønnsaker da. Håper ikke dette blir for mye av det gode, mitt gamle jeg ville sagt at det var fy-fy. Men som jeg har skjønt, er dette en lavkarbo-rett!?

|