Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-09, 15:24   #135
-Lilletrille-
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Lykke til i kveld forresten, Lilletrille! Du har nok garantert gått ned
Håper din kurskveld blir mer positiv enn min!

Hei og takk for det Hærregud jeg hadde virkelig blitt provosert av en sånn uttalelse fra en som liksom skal motivere, og hjelpe folk ned i vekt!! Er det mulig da?? Høres ut som vedkommende har havnet på feil sted mhp pedagogiske evner ja, hører flere som sier at når de hver uke holder på å sprekke/gi opp, så hjelper det ukentlige møtet dem med å fortsette med ny giv. Får jo ikke akkurat ny giv av en sånn en som tar fram de negative tingene da.... Nei, holder med deg i å fortsette på grunnlag av egen motivasjon, er jo tydeligvis lite å hente der. Men om du slutter å gå på møtene da, blir det no problem tror du? Vi fikk beskjed av vår kursleder at dersom vi sluttet å dukke opp der, så kom hun til å "hanke" oss inn, hehe...det er jo positivt ment, og jeg håper at vi blir såpass fulgt opp at det ikke er bare å gi blaffen. Vi går jo på kurs og felles-samlinger av en grunn, og det er bl.a at det er mye lettere å gi blaffen når man gjør dette alene. Du kan jo fortsette å gå pga veiinga og for å få fulgt med fettprosent osv, og så bare prøve å overhøre de negative tingene som blir sagt.... Klem fra meg

-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat