Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-09, 15:20   #5
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Hårtap. Kan det være ketose som er problemet?

Jeg er også plaget med mye hår i dusjen. Og jeg ser jo på håret at jeg mister mye, for det er ganske tynt nederst i forhold til innerst, nesten pistrete.. ikke fint. (ikke se på bildet i avataren, nå har jeg halvlangt hår, så håptapet merkes mye bedre)

Jeg også inntar b-vitaminer og ellers alt som skal tas ved ketolyse, også Amino-jerntabletter ved behov.

For et år siden fikk jeg et tips om å prøve Arcon Tisane-tabl. for damer, kjøpes på helsekosten og fryktelig dyrt dyrt.
De tok jeg et halvt års tid, og kunne vel kanskje merke en bedring, kanskje.
Men siden det ble så kostbart, kutta jeg ut. Gradvis ble haugen med hår i dusjen etter hårvask større igjen.

Nå for 3 uker siden bestemte jeg meg for å prøve igjen, og bare etter en 2-3 hårvasker, ble hårhaugen i sluket redusert til 1/3-del av vanlig mengde. Helt utrolig!. Så nå skal jeg IKKE slutte med tablettene, selv om de nærmest ruinerer meg. Jeg vil ha hår!!!

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat