Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-09, 23:59   #30
frkprym
Medlem

frkprym sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 50
frkprym er ny på veien

Sv: 30 kg+ presentasjonstråd

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Bare å huske på at man blir lykkelig av å føle seg vel, og om du føler deg vel er det ikke bare badevekten som bestemmer

Andre ting er også viktige, for min del føler jeg meg bra fordi jeg har bestemt meg for å følge ketosedietten. Selv om man kanskje skulle ønske at man kunne knipse og så være i mål, så er faktisk mye fint å oppleve på veien dit - ikke bare utfordringer

Sitter her nå og føler på kroppen for første gang reaksjon på sukker etter å ha lagt om til lavkarbo. Ikke behagelig.
Spiste sjokolade, litt mer enn planlagt (selv om det er mørk sjokolade). Og så spiste jeg litt til. Og nå er jeg skjelve, kvalm, svimmel...
Blir aldri sånn av lavkarbomat. Får aldri vondt i magen. Er aldri skikkelig stappmett. Er mett lenge etterpå. Lavkarbo er best, uavhengig av vektnedgang. Du har helt rett.

(Angående det å bli påvirket av hva andre rundt mener - jeg er heldigivs eldre og klokere nå... stort sett da...)