Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-09, 12:13   #121
-Lilletrille-
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Jeg går også "i smug" på vekta hjemme, og det er egentlig den jeg følger mest... På kurset veide jeg meg ikke første gangen, så jeg vet ikke helt utgangsvekten der. Men på vekta hjemme har jeg full oversikt. Så bruker jeg den på easylife til å måle fettprosent. Men jeg er jo på vekta hver morgen da, det skal man jo egentlig ikke. Får se i kveld, jeg hopper innom og sier hvordan det gikk. Hjelp!
Det blir nok kylling i helga ja. Men fikk beskjed om å bare spise grønne grønnsaker for ikke å komme ut av ketose. Så blomkål utgår. Men tror det blir asparges, grønn paprika, salat, og en deilig saus med masse fett i. Hihi

Jeg også er på vekta hver eneste morgen....hehe....like spent hver gang Hm, interessant den diskusjonen ang blomkål, jeg trodde det var en av de "trygge" grønnsakene... Kanskje jeg skal spørre min kursleder ikveld, hva hun mener. Men asparges er jo vanvittig godt da!! Brokkoli også. Men man blir jo lei av å spise det samme om og om igjen... Hvilken type smør er det som er best å bruke egentlig? Og er det bedre med olje enn smør? I tilfelle, hvilken olje? Noen som vet?

-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat