Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-09, 00:36   #119
PippiLangstrømpe
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
PippiLangstrømpe er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Heisann,
Jeg startet forrige uke. Kjøpte startpakke på Spisdegslank for 14 dager. Synes maten er veldig god og er ikke spesielt sulten. Opplegget passer meg veldig bra siden jeg har det fryktelig travelt og det er veldig enkelt å slippe på å bruke mye tid på å tenke på hvor mange karbohydrater det er i alt mulig. Jeg kan lage vanlig mat til de andre i familien og bare varme opp til meg selv.

For et par år siden gikk jeg ned 10 kg med ketolysekuren. Det virket og jeg gikk jo ned, men jeg var rimelig lei av biffer etterhvert, og savnet brød. Klarer fint å avstå fra poteter, pasta og ris, men brød var et stort savn.

Har tro på dette opplegget og at det passer meg bra. Men jeg er litt skuffet over vektnedgangen så langt. Frem til fredag hadde jeg gått ned 1 kg cirka, men i helgen har jeg gått opp litt. Har holdt meg til måltidene bortsett fra at en middag ble byttet ut med 2 kyllinglår, og til det ene brødmåltidet spiste jeg egg og bacon som pålegg. Men dette skulle ikke ha noe å si. Det er mulig at kroppen min er ødelagt av stadig jojo-slanking og at den bruker litt tid på å komme i gang?

En ting jeg lurer på er nikotintyggegummi, jeg er nok dessverre litt avhengig av dem. Er det noen som vet om dette kan påvirke kuren på noe vis?

PippiLangstrømpe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat