|
Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?
Så var den helgen over, og selv om jeg har spist masse kaker og godteri disse 2 dagene, så føler jeg meg i fin form. Jeg hadde litt mageknip på lørdag, men det var alt. Vekta viser nå (natt til mandag) 2,3 kilo mer enn den gjorde lørdag morgen. Så akkurat det er jo ikke bra. (Jeg legger ikke denne oppgangen inn i tickeren, for disse kiloene skal av og jeg vil ikke regne dem med engang.) Jeg har vært veldig få turer på toalettet, og magen ser oppblåst ut så regner med at det ligger litt av hvert og skvulper inni der. 
Nå blir det faktisk fint å komme inn i vanlig gjenge igjen! Gjestene fikk med seg det som var igjen av kaker, så da slipper jeg å ha de fristelsene i hus. Det ble selvsagt mye slankeprat i selskapet, og alle var veldig interesserte i å høre om Ketolysekuren. Mitt "salgsargument" er "Hvorfor gå på vanlig slankekur hvor man er sulten og fysen hele tiden, når man kan følge Ketolyse og spise god mat og være passe mett?" Jo'a, de måtte jo innrømme at det høres bra ut.
Takk til alle som har delt erfaringer i denne tråden, det er interessant å lese hvordan andre opplever sprekker. Og så er det litt trøst å se at det er relativt vanlig med planlagte sprekker. 

Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
|