Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-09, 21:35   #93
-Lilletrille-
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

God kveld alle Da er helga endelig over, hehe...(tenkte jeg aldri skulle si det...) Hvordan går det med dere? Jeg er nå ferdig med 12 dager kun på shake. Bare 2 dager igjen til jeg planlegger å innføre noe mat igjen....ooh, gleder meg... Hvordan er deres erfaringer med å begynne å spise igjen etter en slik kur? Noen som prøver å fortsette i ketose, ved å kun spise protein-mat? Jeg har litt lyst til å prøve det, om så bare i noen dager, for å utnytte ketose-tilstanden når jeg først er i den. Kjente ikveld at jeg ble frista av kveldsmaten til lille snuppa mi...skal jammen bli godt å får noe å tygge på igjen. Jeg satt faktisk her isted å vurderte å ta meg en skive hvitost faktisk, hehe...for den er det vel ingen karbs i? Og jeg hadde vel fremdeles egentlig holdt meg til opplegget, eller hva? Men jeg klarte å holde meg, hærregud, det er jo bare snakk om 2 dager til. Og dagen idag har nok vært ekstra lang pga stilling av klokka, hehe... Nei, opp med motivasjonen igjen!! Gleder meg til veiing onsdag, håååper jeg har gått ned da.. Mange klemmer

-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat