Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-09, 20:08   #133
LabbeLis
Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bodø
Alder: 38
LabbeLis er på en erverdig vei

Sv: Dere som har gått ned mange kg, skriv deres slankehistorie her!

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Gratulerer!

Apporos på leggene dine - vær forsiktig! Jeg gikk ned ca 35 kilo for to år siden (og ca 15 er på igjen...) og trente stort sett 6 dager uken. Jeg har nå tilnærmet kroniske betennelser i legger, ankler, underarmer og skuldre. Når man er tung, så sliter det enda mer på kroppen enn når man er lett. Bruk gode sko og bytt oftere enn du tror - demping slites fort, varier treningen og gjør aldri det samme to dager på rad (særlig ikke step og løping!), ta deg tid til restitusjon og tøy. Kanskje slipper du bedre unna enn meg da.

Hmmm... tusen takk! Det har jeg ikke tenkt på. Har bare hatt beinhinnebetennelse en gang før, men ikke veldig ekstremt da heller. Nå var jeg og trente sist på torsdag, tror jeg det var, og etter at jeg fikk vondt har jeg ikke turt å trene. Jeg er jo da ikke like ekstrem som deg, med 6 ganger i uken, men jeg skal likevel ta det med ro. Skjønner godt at en tung person sliter mer enn en lett... Men... En veldig veltrent og "tynn" (om jeg kan bruke ordet) venninne av meg, sliter også med betennelse i leggene... Hmmmz..

Og oppropo utstrekking; gjør det etter hver trening, men er jo litt vanskelig å strekke på skinnleggen

*LabbeLis startet 31. januar 2009*
Diett? Hva er det? Nei, dette er en livsstil! *Foseid - Atkins - Lowcarb*
LabbeLis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid med egne inngrep Svar med sitat