Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-09, 12:15   #319
Lotta67
Medlem

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Alder: 58
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

I siste nummer av Norsk Ukeblad var det 2 sider viet til vitaminer som er gunstige for fordøyelse og forbrenning. Alle som stod der, er av dem jeg nå tar! De viste til Fedon sine sider, da, inkluder 2-3 andre nettsider, så dette er vel allment kjent.

Hos meg er også lege og kostveileder på samme sted, så det er greit nok. Jeg tenker også det samme, at bruker jeg så mye penger på dette, så skal jeg jammen klare det!!!

Du kan godt skeie ut, men jeg har hørt at det kan ta en uke å komme i ketose igjen etter en slik utskeielse, så det må du bare ha i bakhodet. Jeg har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det i julen.

Opprinnelig lagt inn av tinus76, her.

Ja tar aølle de vitaminene, kom i samme pris jeg også..... Gikk til legen samme dag, han hører til samme klinikk som kostveilder, og det kosta og 1400 Jaja, det er en motivasjon bare det - bruker jeg først så mye penger på det, så skal jeg jammen klare det!!

Julen skal gå greit for meg når det kommer til det meste, men julaften ahr jeg lyst på pinnekjøtt, kålrabistappe og riskrem - er da i fase 2 - kan jeg skeie ut den ene gangen da mon tro?