|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
fasiten er som lotta sier ,men samtidig sier legene forskjellig
10 til 30 dager i fase en,,men kan også gå lenger om en ønsker og blodprøver og alt er i orden,, det har mye med hvor mye du skal ned i vekt ,
en kan også gå tilbake til fase en om en ser at fase to ikke gir den vektnedgangen som er ønsket ,,og fase to kan også forlenges om en ønsker det,,
og om du kan spise det du ønsker på julaften
ja det kan du ,,men vektnedgangen kan bli forsinket
så jeg syns nå at om du ønsker og spise dette på julaften , så skal du gjøre det ( men et godt råd, ikke vei deg dagen etter en utskjeielse ,du legger ikke på deg ,men vekten kan vise mer fordi du da samler vann i kroppen)
og er det noen som har klart fase en,uten en enda utskjeielse (jeg klarte det første gang jeg gikk på euro,men da var jeg heller ikke sosial ,satt bare hjemme ,,og syns jo det var verdt det ,,
denne gangen har jeg desverre hatt tre dager utskeielse ,,grunnet selskap jeg ikke klarte og finne på en dårlig unnskyldning for og slippe ,( og var dum nok til og gå på vekta i dag) men minner meg selv på at det er bare vann enda )starter på ny frisk i dag
men skal jo også sies at denne gangen har jeg ikke så mange kilo som skal ned som forige gang