Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-09, 18:32   #92
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 62
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life høst 09

Jeg var heldig, ser ut til at jeg drev med pulver i såpass kort tid at jeg ikke fikk "bråstopp", var nok ikke helt på sparebluss. Går fortsatt ned i vekt, men fikk et lite hopp i fettprosent (tilsvarende 1 hekto), etter andre uka. Fikk beskjed om at det var vanlig, når man går over på mat. Litt morsomt da, at akkurat den dagens lille foredrag gikk ut på at man gjerne gikk opp 2-3 VANNkilo når man gikk over på mat.. Hehe.. Ligger over deg ifht kalorier, tror jeg, følger ketolyse-dietten nå, og tenker jeg fortsetter med det til jeg nærmer meg matchvekt. Teller ikke kalorier Så får de spise det de spiser, shakerne..

Et poeng er at det kan ta ca 4 uker før kroppen omstiller seg til en ny "diett" (diett som i annen type mat enn den er vant til), så fortvil ikke. Gi deg selv, og kroppen din, litt tid, så kommer det nok!