Hmmm, nå har jeg begynt å tvile sterkt på EasyLife. Har skrevet litt tidligere i denne tråden, men bare for å oppsummere. Jeg gikk i fem uker på bare pulver, som innebærer totalt antall kcal pr dag på 500, hvorav 50 g karbohydrater. Jeg gikk ned 16 kg. Begynte å spise igjen etter 5 uker og gikk rett over på bare mat fordi at jeg synes 50 g karbohydrat er MYE og jeg ville gjerne fortsette å være i ketose. Jeg siktet meg inn på 800-1000 kcal pr dag og 15-20 g karbohyrater. Jeg valgte å gå så forsiktig ut med kaloriøkningen nettopp fordi jeg hadde levd på svært lavkalori i 5 uker. Men hva skjer... jo, kroppen min har vært sulteforet i 5 uker og den tror at det har vært hungersnød og matkrise, så nå holder den på alt den får tilført. Jeg går opp i vekt igjen, selv om jeg er i ketose og ikke inntar mer enn 1000 kcal i døgnet. Jeg trodde ikke at det var mulig å gå opp i vekt på så lite . Jeg leste litt på denne linken, som jeg fant et annet sted i forumet: http://kolhydrater.ifokus.se/Article...1-64d67576da12 ...og da ble jeg skremt. Hvor mye har jeg egentlig ødelagt for meg selv ved å gå på EasyLife?