Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-09, 15:33   #604
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sambo (som også er whiskeymann) mener bourbon ikke er drikkenes Derfor jeg lurte på om den kan brukes til noe overhodet liksom Det skal jo egentlig være billig og kjip sprit i isrish'en så da får jeg prøve detn

Jack Daniels er ikkje bourbon, i følge min kjære, den er sokalla "Tennessee whiskey". Bourbon blir det kalla dersom det er meir enn 51% mais seier han (til dømes Four Roses), Jack Daniels har mindre mais enn det.
Men du har rett, Irish coffee skal jo ha billig, kjip whiskey. Men jaggu er det godt likevel! Mmmm... Fekk lyst på irish coffee sjølv no. Du må fortelle korleis det vart!
Generelt sett så likar eg ikkje så godt amerikansk whiskey sjølv, likar best skotsk whisky!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF