Tråd: Metformin
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-09, 12:30   #33
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Metformin

Opprinnelig lagt inn av Jepsipepsi, her.

Ppillen Jasmin er den beste medisinen for meg.

Meiner du at du har gått ned i vekt pga bruk av Yasmin p-pille? Skulle gjerne ha joina deg der! (i vektnedgang altså..) Eg går på den, men kan ikkje seie den hjelper for det. Men den har vore til hjelp mot uønska hårvekst, i kombinasjon med ein annan medisin.
Eg går også på metformin/metformax 850 x 2 per dag. Eg har berre hatt litt problem med å hugse å ta tablettane. No i dag kom eg på at eg måtte hugse å ta den, så eg tok den med det samme, og eg hadde tydelegvis ikkje ete nok før den tid, for eg vart skikkeleg uggen! Kvalm og ekkel... Så eg fann ut eg skulle sjekke her inne om nokon har erfaring med metformin på den måten.
Eg les heller aldri papira som følger med tablettar, fordi då "får eg alle biverkningane" - har i alle fall følt det slik! Så tidlegare har eg faktisk tatt tablettane om morgonen når eg stod opp, for å hugse å ta dei i det heile tatt. Fann ut først etter godt over eit halvt år at dei måtte takast MED eller ETTER mat. Det forklarte årsaka til at eg i fleire månader hadde vore gørrkvalm kvar morgon på veg til jobb! USJ!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat