Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 23:55   #74
-Lilletrille-
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av Trille71, her.

Lilletrille: Det er flere karbohydrater i barene enn i shakerne og de inneholder heller ikke så mange vitaminer som shakerne. De er deimot greie å ha dersom du er på reise og det er knotete med en shaker. En halv bar erstatter en shaker. De er ikke spesielt gode (karamell best), men likevel mye bedre enn en shaker synes jeg da. Denne uken har jeg spist et måltid pr dag og spist bar de andre måltidene. Jeg sliter virkelig med shakerne nå, så da tenker jeg at barene tross alt er bedre enn å skeie ut.

Motivasjonen min er fortsatt veldig bra. Jeg er alene med mine to små barn denne uken og kjenner virkelig på samvittigheten at jeg ikke får trent. Det må jeg ta igjen neste uke kjenner jeg :-).
Derimot så gleder jeg meg til å begynne å spise mat. Jeg er i utgangspunktet ikke tilhenger av pulvermat, men har akseptert å ta i bruk dette nå da jeg kjenner flere med meget gode reslutater fra Easylife kursene.

Ser at du skal ned ca like mye som meg. Jeg har satt 11 kg som mål her inne for da er det ikke så langt igjen, men skal på sikt ned 14 kg. Håper bare på å ta av 4 kg til frem til jul. Nå begynner (dessverre) julebordene og alle julefester så allerede førstkommende lørdag kommer første utskeielse. Jeg skal være bevisst på å trene godt de lørdagene det blir fest fremover slik at jeg ivertfall ikke legger på meg.

Ellers så er også jeg veldig skuffet over å ikke få individuelle samtaler med Easylife instruktørene. Får kun de minuttene det tar å bli veid. Kurset er jo så vanvittig svindyrt at det er faktisk noe vi burde kunne forvente.

Jeg har veiedag på torsdager.

Ang. Lakerol så har jeg fått beskjed om at vi kun får ta 4 om dagen... Mens en annen jeg kjenner fikk spise ganske store mengder av lakerol. Vel, jeg har ivertfall spist noen. Blir jo så tørr i munnen av shaker og vann, dessuten lukter vi jo pyton

Heisann) Ok, tror jeg bare dropper de barene da, foreløpig. Dersom de ikke er så innmari gode heller får det bare være. Har du prøvd å blande shake med kaffe? Jeg synes det er myyye bedre, faktisk så koser jeg meg med dem nå. Var helt jævlig å drikke dem bare utblandet med vann, så kaffe er iallefall løsningen for meg. Ekkel smak i munnen ja, DET har jeg. Pusser tenna mange ganger om dagen, hehe... Så langt har jeg hatt individuell samtale med instruktøren min, det var når vi satte opp treningsplan til meg. Vet ikke hvordan det blir fremover, kanskje får jeg høre mer i morgen når vi skal ha møte og veie oss. Blir spennende. Ja disse julebordstider...men vi får heller bare ta igjen på trening og ekstra sunn mat før og etter Jeg har iallefall fått meg en skikkelig kickstart allerede. Mellom 4 og 5 kilo nå, på min egen vekt iallefall, blir spennende å se i morgen om fettprosenten har gått noe ned da...det kan vel ikke være så mye vann kan det det da? Har ikke turt å prøve noen gamle bukser enda, vil vente litt til. Er redd det blir fryktelig nedtur...jeg vet jo at jeg veier mer nå enn hva jeg gjorde før mine to barn, så de fleste av mine klær er nok trange enda ja... Nei, en uke til må jeg greie på shake ja

-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat