Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 21:23   #67
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av -Lilletrille-, her.

MEn skal du ikke over på mer "vanlige" ting litt etter litt da? Eller skal du være i ketose helt til du har nådd målet ditt? Er du flink å trene da? jeg går noen turer med barnevogn, har en styrketrening på easylife-senteret, pluss en styrketrening i uka hjemme. Max en time da, men godt å være igang. Du, den oppskriften den så jeg på bbc food, hehe...så har desverre ingen oppskrift... Men de stekte chorizo og paprika, hadde piska egg over, og la ost imellom og oppå. Så skikkelig god ut

Jeg spiser bare vanlige ting, jeg!
Dropper bare alt som inneholder mer enn 5 karber pr 100g vare og holder meg mellom20- 30 karber i døgnet!
Ikke så mye stress akkurat, men savner visse ting!
Har prøvd meg på generell lavkarbo, men opplever at det da er alt for lett å skli ut!

Pga en heller kranglete kropp trener jeg ikke noe. Går turer i gode perioder og når noe drar meg ut av huset!

Skal virkelig prøve chorizoi omelett! Høres digg ut!