Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 20:26   #64
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av -Lilletrille-, her.

Åjasså ja, hehe... Vanlig ketolyse, da mener du at du spiser så du holder deg i ketose da eller? 8 uker er jo helt utrolig!! Ta en dag med å spise hva du vil da mener du? Det er nok ikke så dumt, det er jo enda noen uker til jul. Jeg tør ikke tenke så langt frem, akkurat nå er det en og en dag, siden blir det vel en uke av gangen. Prøver å planlegge så jeg har noe å gjøre hver dag, enten trening eller noe annet. (er hjemme i permisjon for tiden) Da går tiden så utrolig mye fortere, og jeg rekker ikke sitte hjemme og lengte etter mat...hehe... Du er sikkert god på hva man kan spise og ikke da, hvordan er det med chorizo-pølse vet du det? Sånn spekemat? Så en oppskrift med chorizo og paprika-omelett nettopp, og den så utrolig digg ut!!

Ja, jeg mener at jeg bare spiser sånne ting som holder meg i ketose!
Mange mener søtsuget forsvinner etterhvert, men det er ikke søtt jeg nødvendigviser sugen på, mer sånn loff med brunost, skikkelig pizza, bakt potet, frukt.....

Jeg er på attføring og for tiden mellom tiltak, så jeg er også hjemme om dagen. Helt greit, men kort vei til skapene, da!

Chorizo- pølse går helt fint! Legger du ut oppskriften, eller?