|
Sv: Easy Life høst 09
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Jeg er bare en "snik"!
Går ikke på Easy Life eller sånt, bare vanlig ketolyse.
Liker å følge med på hele forumet, lærer stadig noe over alt, eller kommer med tips, råd, oppmuntring der det passer!
Men jeg sliter litt med motivasjon etter 8 uker på ketolyse, da! Har bestemt meg for å ta en dag (blir nok nå på torsdag) for å holde motivasjonen oppe frem til jul!
Åjasså ja, hehe... Vanlig ketolyse, da mener du at du spiser så du holder deg i ketose da eller? 8 uker er jo helt utrolig!! Ta en dag med å spise hva du vil da mener du? Det er nok ikke så dumt, det er jo enda noen uker til jul. Jeg tør ikke tenke så langt frem, akkurat nå er det en og en dag, siden blir det vel en uke av gangen. Prøver å planlegge så jeg har noe å gjøre hver dag, enten trening eller noe annet. (er hjemme i permisjon for tiden) Da går tiden så utrolig mye fortere, og jeg rekker ikke sitte hjemme og lengte etter mat...hehe... Du er sikkert god på hva man kan spise og ikke da, hvordan er det med chorizo-pølse vet du det? Sånn spekemat? Så en oppskrift med chorizo og paprika-omelett nettopp, og den så utrolig digg ut!!

|