Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 17:51   #35
tuppa84
Juniormedlem

tuppa84 sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
tuppa84 er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober startere her?

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Tusen takk Kitt

Da har jeg fått laget meg ticker også, men hadde nå greid å velge en som flere andre har seg jeg, hehe. Kan vel endre på den senere.

Så, du mener at jeg i løpet av helga bør har fått kroppen i Ketoseforbrenning?

Jeg skal reise bort på lørdag med overnatting til søndag. Bursdagsselskap og greier. Hva gjør jeg? Jeg aner jo ikke hva de jeg skal være hos har til mat eller hva slags mat som befinner seg i deres kjøleskap. Og hva gjør jeg ang kaker, de er jo fullstappet av karbo. Og jeg MÅ spise noe. Har noen et godt råd ang kake, jeg evt. kan lage å ta med meg? En som er litt fet og samtidig litt god? Tenkte på en ostekake kanskje? Kremen inni består jo av rømme, fløte og philadelfia ost. Den skal toppes med gele, men hva kan jeg ha på toppen istede for gele, for den er jo også full av karbo? Butikkene her på landsbygda har ikke noe sukkerfri gele i sine hyller. Og hva med bunnen?? Den er egentlig av kjeks og smør, finnes det sukkerfrie kjeks?

Glad for svar, kommer til å bli en del av de fra meg fremover, håper dere bærer over med meg.

Prøv denne Har også oppskrift på sjokolade muffins og sjokolade fondant! Kjempe gode. Bare å skrike ut! Lykke til

Levitas sjokoladekjeks
100 gram smør i terninger
60 gram finmalte mandler
10 gram kruskakli
4 ss Splenda
50 gram kokosmasse
10 gram sesamfrø
3 små ts johannesbrødkjernemel
1 ts bakepulver
2 egg
1 stor ss peanøttsmør
35 gr. hakkede salte peanøtter
30 gr. hakkede mandler
2 plater sukkerfri Anton Berg-sjokolade
Skjær smøret i terninger og la det myknes noe. Bland alt det tørre, har man litt mer mandelmel, kan man ta litt mindre kokosmasse osv, ikke SÅ nøye på målene, og ha i smøret. Smuldre smøret godt i det tørre. Rør deretter inn ett og ett egg, og til slutt peanøttsmøret, peanøtter, mandler og sjokolade. Når alt er godt blandet fordeles små kuler på en brett med bakepapir. Bruk to skjeer dyppet i kaldt vann. Trykkes flate, til en størrelse på en Maryland Cookie, med en gaffel dyppet i kaldt vann. Jeg fikk 32,2 karb tilsammen i hele røra, og jeg lagde 17 stk så er 1,8 karb per stk
Stekes på 220 grader til de er gyldne, i min ovn betyr det i ca.10 min

tuppa84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat