Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 09:57   #84
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store hårtråden!

Takk! Jeg har normalt sett hår som blir veldig fort fett, og pleide å vaske håret mitt annenhver dag før, og, klart jeg vet ikke hvordan det blir nå med blekinga, men håret mitt er følgelig også veldig blankt, speilblankt, faktisk, og det har det alltid vært (antagelig den eneste fordelen med å ha en fet hårtype ).
Men takk for svar! Jeg skal nok fortsette å vaske det sjeldent (for meg er sjeldent hver tredje dag, liksom , så kanskje enda sjeldnere enn det). Håret mitt er på bedringens vei, men jeg kjenner bedre nå at det er bleka enn forrige gang, altså, så fasongen bekymrer meg ikke så mye for. Jeg har det satt opp uansett ettersom det står til alle kanter (Oppklipt og porøst, liksom ).

Jeg skal uansett innom frisøren min i dag, så håper hun kan svare meg på et par spørsmål.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat