|
Fettforvirring ...
Hei! Mitt debut-spørsmål her på forumet vert eit spørsmål sikkert mange av dykk er ganske så leie av å få, men eg er heilt fersk og berre MÅ spørra likevel . Har i lengre tid vore passiv her inne, og prøvd å tileigna meg generell kunnskap om lavkarbo mat. Har alltid levd på eit høgkarbo kosthold, og når eg no skal legga om til lavkarbo må eg nødvendigvis få i meg meir feitt. Har difor gått til innkjøp av Cocosa EV og Udos Choice, som eg tenkte å ta 1ss dagleg av begge to.
Men så vart eg forvirra då eg las denne tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23688   
Eg et 2-4 egg om dagen, smøreost og kvitost som ikkje er feitt-redusert, meierismør til å steika i, omega 3 frå fiskeolje, ellers er dei fleste tinga nokså magre. Kan ikkje sjå at eg kjem utanom å ta feitt som tillegg. Brekker meg av olivenolje... , så det er uaktuelt.
Spørsmålet mitt vert: De som har vore her inne lenge, tek de ekstra feitt i form av Udos o.l., eller kun det som er naturleg i maten??? Fins det ein formel for å rekna ut kor mykje feitt ein treng per dag? Mitt mål er å finna eit kosthald/ein balanse eg kan leva med resten av livet, vekttap får bli ein bonus (men kan godt ta av ca 5 kg.. ).
|