Tråd: Vondt ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-09, 11:06   #1
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 62
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Vondt ...

Er det flere som opplever dette? At når man er flink og trener, så merker man cystene mer? Har strammet opp magen "noe skikkelig", og nå synes jeg det er mye mere vondt.. Siste undersøkelse viste at en lå på 6,5 cm, to som var mye mindre, disse skal "sjekkes opp" i januar. Nå kjennes det ut som om den er dobbelt så stor. Godt mulig den ikke er det, men jeg KJENNER den godt. Er noe herk å ha skikkelige "menssmerter" i nesten tre uker før man faktisk får den hersens mensen.. Arrrrgggh.. Får ta en tlf til gynekologen, tenker jeg. Kan jo ikke knaske dop 3 av 4 uker, heller! Egentlig skulle jeg ønske de fjernet rubb og stubb. Orker snart ikke mere vondter, har flere, og èn mindre hadde vært et skritt nærmere himmelriket..