|
Sv: Ned 10 kg til jul: uke 42 - skravletråd
Tja, jeg kjenner vel også at jeg er litt ambivalent med tanke på morgendagens vekt. Men det er jo bare å skjerpe seg dersom den skulle vise "feil" vekt. Jeg prøver å ikke ta sorgene på forskudd. Ang problemer med overgang til ketogent kosthold.... Jeg har ikke hatt problemer med magen (snarere tvert imot, egentlig) men jeg har hatt litt hodepine og så har jeg litt blod i urinen. Kan det skyldes at jeg spiser for mye proteiner og drikker for lite vann, tro? Er dere over abstinensstadiet? Jeg har merkbart mindre søthunger enn tidligere. Har ikke uoverkommelige problemer med å gå forbi smågodthyllen i butikken lenger - selv om jeg fremdeles stopper opp og studerer dem en stund før jeg klarer å gå videre. Men det er stadig ulike akutte behov. I dag, f.eks, kunne jeg glatt byttet sykkelen eller TV i en pose med boller. Men boller er jo no-no. Dere som slanker dere i denne gruppen, vet dere hvorfor dere har blitt større enn det dere ønsker å være? For min del kan jeg vel si at jeg har overspist. Jeg tror jeg har et snev av sånn "addict personality" og har glatt skippet frokost for så å spise to ispinner (eller flere) på rappen. Jeg har ikke spist et kakestykke, jeg har spist kake til det var tomt. Jeg ER sånn. Kan ikke drikke en øl, må drikke MANGE øl. Klarer ikke spise LITT ostepop, jeg må spise hele posen. Klarer ikke spise EN is, må spise FLERE is. Skjønner dere? Jeg prøver å være litt mer bevisst på hva jeg spiser. Spiser 3-4 måltider hver dag og spiser ikke lenger to sjokolader på rappen bak buskene ved butikken... Tja... Vi SKAL klare ti kilo til jul. Det kommer til å gå veldig fint. Vi ER jo flinke!!!

|