Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-09, 21:06   #207
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Vaskeklut, veit kva du meiner, har eit halvt kjøkkenskap fullt av te. Åh, spennande, DEN må vi kjøpe! Det går uansett mest i grøn te frå Pickwick for min del. Men Celestial seasonings sin Sleepytime tea er glimrande for kveldste! Anbefalast!

Travel dag på jobb, i dag. Men det nærmar seg helg, så klagar ikkje! Har ete sikori rulla i kokt skinke, med kvit saus over laga av fløte og jbkm (og masse muskat!) og deretter gratinert med ost i omnen til middag, veldig typisk belgisk rett, og kjempegodt! Fattar enda ikkje heilt korleis folk kan ete sikori rått, i salat... Altfor bittert for min del. Kan like gjerne ete løvetann då.
Har dessverre kræsja litt i kveld, opna ein pakke katjant pedis peanøtter... Var så fysen på noko salt og sterkt.. Men kunne vore verre!
Blir forresten ganske seine middagar her også, rundt 8 på kvelden, sidan vi først er heime i 6-tida her i huset. Seinare om vi må handle inn til middag. Slik er det ein gong i dette landet, om ein pendlar.

Nydeleg haustver her, kaldt, men kjempefint med sol og nesten skyfritt!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat