|
Sv: Kan noen Atkins-slankere hjelpe litt?
Opprinnelig lagt inn av Shooterr, her.
To kyllingfileter og en halv brokkoli er jo helt feil i forhold til Atkins' prinsipper, og høres mer ut som et lav karb + lav fett kosthold.
Jeg hadde to kyllingfyleter til middag og to til kvelds samt at jeg stekte dem i masse smør. Blomkål kokte jeg litt så stekte jeg den også i masse smør. I forhold til tabellen så har brokkoli ca 3,1 gr karb og jeg veide den før jeg kokte den (ca 420 gr) = 13,02 karb. Ved siden av spiste jeg masse majones sikkert 100 gr til sammen som er 2-3 gr. karb. Jeg drakke tre kopper kaffe med litt fløte så der var det sikkert noen karb. Til sammen var jeg oppe i 18-19 karb. og alt jeg spiste var stekt i masse masse fett.
Det du skriver til meg at jeg lever etter lav-karbo lav-fett så har jeg vanskelig for å tro at jeg spiser etter lav-fett prinsippet.
Som dere fleste sier så har jeg akkurat begynt så vi får se hvordan det går. Alle går ikke like fort ned i vekt og kan hende at kroppen min trenger 4 uker på seg før den begynner å brenne fett.
Jeg skal holde ut, og jeg spiser faktisk kun det som står på atkins induksjons liste.
|