Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-09, 23:27   #6
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, hva gjør jeg feil?

Hei,
Hvor mye man går ned avhengigere av mange faktorer bl.a. annet hvor mye man skal ta av. De som skal gå ned mye går ofte mye ned i begynnelsen mens ønskekiloene sitter som regel veldig hardt.
Synes det er litt lite fett i den menyen din jeg…
Noen går ikke ned dersom de får i seg under 15 kh pr dag. Har sett at de anbefaler å ta noen agurk og paprika strimler ved siden av ikke-middagsmåltidene for å få litt grønnsaker til alle måltider dette vil også kunne øke kh inntaket.
Som du sikkert har fått med deg så reagerer noen på søtningsmidler som finnes i bl.a. fun light, pepsi max og sukkerfritt godteri i tillegg til at noen reagerer på lavkarbobrød. Andre matvarer som for noen er en partystopper er bl.a. tomater og nøtter.
Andre faktorer som kan hindre vektnedgang er bl.a. stress, smerter og dårlig/lite søvn
…og husk at vanndrikkingen er viktig pga belastningen på nyrene ved ketogen diett.

Men det er jo ditt valg om du vil følge de rådene du allerede har fått her, hvis ikke så må du bare belage deg på at det kan ta litt lengre tid.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat