Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-09, 08:24   #16
jvb
Seniormedlem

jvb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 42 - skravletråd

Målinger og oppdatering av resultater

Det er trolig en kjempejobb å oppdatere resultattråden og finlese seg gjennom alle postene, så jeg har tenkt litt på en forenkling (iallefall sånn som jeg ser det da hehe) men vet ikke om det er noe stemning for det:

Begynte å lage http://vektlogg.info, som et sted for å lagre mine målinger, men hvis det er noe interesse så tenkte jeg å utvide funksjonaliteten slik at man kan melde seg på grupper, og at man da kan lage en resultatside pr gruppe som lett kan klippes/limes inn i forumet her (eller man kunne lage en bbcode for forum-systemet så det automatisk oppdaterer tabellen selv, det må isåfall forum/systemadmin her gjøre)

Vektloggen jeg har laget tar forøvrig maks en måling pr dag, det er kun dato og vekt som er påkrevd - men man kan også lagre endel andre interessante enheter.

Jeg har ikke laget noen side for å melde seg på grupper, og for å sette mål, men det er ikke noen hindring for å registrere data. Og det er litt upolert ennå, så ikke utrolig om du finner noen stavefeil og synes fargene er grelle hehe

Hvis noen har lyst til å ta en titt er det iallefall bare å gå inn på vektlogg.info, registrere e-post og kallenavn (anbefaler samme som på forum) så får man passord tilsendt på e-post. Du kan bytte passord når du har logget inn og det lagres kryptert (med MD5) så jeg kan ikke vite hva du har og glemmer du det må du få et nytt (fra login-siden).

Om du logger inn er det supert om du kan lagre data for noen uker bakover. (Enklere å utvikle når man har reelle data å trikse med)

Sist redigert av jvb : 14-10-09 kl 08:31.
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat