|
Sv: Er mannen min insulinresistent?
Tok testen på et legekontor, jeg.. Mulig at det hadde "litt" å gjøre med at det på det stedet var 3t kjøring til sykehus, og at de hadde fått opplæring på dette? Sikkert greitt med opplæring i tilfelle folk "koller vippen" med flere desiliter sukkervann innabords.. Hehe.. Aner ikke. Men, ta det opp med legen, så blir det vel ordnings. Ellers er han jo symptomfri på lavkarbo, så da er det jo bare å fortsette med det.. Brukte for ca tre år siden "Lindberg-mat" i et par måneder, og gikk ganske sakte ned i vekt, før jeg fikk Metformin og gikk ned raskere. Kanskje Lindberg kan være verdt et forsøk? Hvis blodprøver ikke gir de svarene man forventer, så kan man prøve seg frem, se hva kroppen trives best med. MÅ jo ikke være insulinresistens, kan være han er en sånn "rykk og napp" mann mht vekttap, eller at han kan tjene på å bytte retning på lavkarboen, ikke sikkert det er så store endringen som skal til.