Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-09, 11:56   #186
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Åh, dere er så flinke! Jeg for min del har IKKE vært så flink :P Hatt en litt voldsom utskeielse.. -Igjen. Jeg har tendensen til en skikkelig utskeiing en gang i måneden, rett før uka setter i gang. Det blir jeg virkelig ikke kvitt, altså!! Noen andre som har det likt? Evt noen råd? Spiser fett og lite karber så det holder, men så kommer de dagene rett før mensen da, og da skakkjøres hele greia. Hm. Ser ut som at pms-trollet bare tar helt av

Jaaaja. På'an igjen nå, med lite karber og masse vann og urtete uten søtning. mmmm. Jeg må bare ha te når jeg sitter og gjør skolearbeid.. Sitter med en innleveringsoppgave nå, som jeg bare ikke får til! argh.

jaja. riktig god mandag til dere alle sammen!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat