|
Sv: Ned 10 kg til jul: uke 42 - skravletråd
Hei alle sammen
Jeg har vært her inne å lest skravletrådene deres.Jeg syns dere er flinke altså!!!
Jeg vil gjerne bli med dere jeg..
Litt om meg: jeg er kvinne,32 år gammel. De siste to årene har jeg ligget på ca 82-87 kg. det er etter å ha gått ned noen og tyve kg på halvannet år. Det gjorde jeg ved å spise magert og mindre.
Jeg sliter veldig med å bli kvitt de siste 15 kg jeg vil ha av. Jeg har gått på ketolyse i 4 eller 5 uker,men jeg gikk ikke ned i vekt, så det hadde vært flott om jeg kunne få bli med dere her å få råd og tips.
I ukene jeg gikk på ketolyse var jeg i ketose nesten hele tiden. Jeg har vært masse her inne og sett på hva andre spiser,og hva jeg spiser,og jeg kan ikke helt skjønne hvorfor jeg ikke gikk ned i vekt.
Nå har jeg tatt en uke pause,og skal begynne igjen på søndag eller mandag, og håper jeg får det bedre til da.
Noe av grunnen til at jeg ikke hadde vektnedgang er kanskje fordi jeg begynte på ketolyse rett etter to uker på pulverkur.
Når man slutter på pulver pleier en jo legge på seg en to tre kg bare av å begynne å spise, men det gjorde jeg ikke. Det er positivt!
håper det er greit at jeg blir med dere her, og jeg kommer sikkert til å spørre og grave masse om hva dere spiser og sånt..
|