Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-09, 23:02   #7
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 62
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Lommelegen om ketose

Regner med at han "sikrer seg litt", siden mange av de som har en, eller flere, av disse diagnosene, må følges tett opp av leger. Ikke alle med bulimi, f.eks., vil takle å bruke ketose "kuren" på en måte som er bra for dem. Og jeg snakker av erfaring, slet med bulimi i nærmere 15 år. ALLE mine kostholdsendringer/kurer ble så ekstreme at de var farlige for meg. Nå, etter noen år som "friskmeldt", så tør jeg prøve igjen, men nå med skikkelig oppfølging av fastlegen min.. Tett oppfølging er ikke alltid enkelt å få til, hvis fastlegen ikke "tror på" at livstilsendringen er til beste for pasienten. Derfor er slike uttalelser bra, selv om det ennå er endel "unntak" listet opp, som man kan diskutere sannhetsgehalten i. Små skritt..