|
Sv: Easy Life Høst 09
14 kg. på 5 uker er jo fantastisk. Gratulerer. Som jeg skrev tidligere så var sultfølelsen min så vanvittig at jeg visste for meg selv at jeg ikke ville fortsette på dette om det skulle være plagsomt og vondt. Derfor begynte jeg igjen å spise, ett måltid om dagen og det nesten bare karbo. Har byttet ut den ene av posene med dette måltidet, og i går pushet jeg 9 kg. ned på 3,5 uke.
Fikk en vannvittig følelse her for en ukes tid siden. Er jo veldig påvirket av bladene til Easylife som viser mennesker som har gått ned xxxxxx kg på kort tid, og da syntes jeg ikke 8 kg. for min del ikke var så imponerende. Det er bevis hvilken vranglære man kan komme i en slik prossess som jeg er i nå. Men så tok jeg opp en 8 kg. manual på treningsstudioet, og du hverden, dette ga meg en helt ny følelse. Skal jo også bare være glad for en langsom prossess, da jeg som 47 åring må innse at jeg ikke har den elastisiteten i huden jeg hadde da jeg var 20, og huden skal jo ha tid til å henge med den også da, eller skal jeg kanskje si holde kroppen og ikke bli hengende som en ny utvendig kroppsdel.
God ny motiverende uke, aller der ute.
|