Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-09, 15:55   #85
marithja
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 49
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravletråd

Huff, nå er jeg deppa har stått stille denne uka, og i går bestemte jeg meg for å ta en karbodag fordi jeg rett og slett var sliten og lei og hadde lyst på alt det jeg ikke kan spise.....Så en gedigen sprekk altså.....håper sååå inderlig at jeg klarer å gå ned ti til jul, men nå står det VELDIG stille her, og slik har det vært med de siste kiloene, stille i 3 uker og så detter det en kilo, så stille så detter det en kilo...Det er så frustrerende når det i starten bare gikk nedover og nedover ganske så jevnt....men har funnet ut at jeg tåler ingenting heller da før vekta stopper, så jeg må holde meg på veldig BASIS kosthold med kjøtt og grønt for å gå ned.....Og så trener jeg knallhardt så håper mye er at jeg får muskler i stedet for fett på kroppen....Huff jeg er bare litt lei akkurat nå - har holdt på siden august, og er litt lei.....

marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat