Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-09, 15:37   #169
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 62
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Elizabethcita, her.

Ja, hjemmetreningsapparater er faktisk veldig kjekt... Jeg synes det er veldig tiltak å dra på senter og trene (utslitt før jeg kommer dit...) og kan ikke jogge, men sykkelen på stua den får kjørt seg... Jeg sykler i ukedagene når mannen er på jobb jeg da, og ser på tv samtidig

Nå skal vi straks i bursdag til min søte svigerinne. Hun har bestilt lavkarbo/glutenfri sjokomoussekake fra meg, så da skal jeg også holde meg til den. Hun er veldig interessert i det jeg driver med, så jeg slipper iallefall å bli prakka på alle mulige usunne ting da...

Jeg og mannen driver og planlegger økonomi og diverse stæsj i forhold til å få barn nå... Litt mye å tenke på siden jeg ikke har/vil få rett til fødselspenger og sånn, men vi er flinke til å tenke alternativt og planlegge heldigvis... Ønsker å prøve ganske snart (når jeg har vært stabil med blodprøvene noen måneder til...), så får vi se hvordan det går...

Åh, så spennende! Hadde jeg vært litt yngre, så hadde det blitt prøverør på oss, også. Kan jo få i utlandet (tidl. øst-europa, f.eks), men har ikke mindre enn to venninner som har prøvd, og fått brystkreft (og ingen barn). Tror hormon-behandlingen er årsaken, jo eldre vi er, jo mere puttes det i oss, for å gjøre oss verpeklare.. Må jo sies at fire venniner har fått barn, da Verdens fineste smårollinger, og et par som er "små-store" blitt.. Er glad de norske legene er mere restriktive, og følger ordentlig opp! Tvi tvi, både med den store planen, selskapet og syklinga