Jeg vil bare si at det er utrolig motiverende med dette forumet. Gleder meg til å lese her hver dag, alle er så positive Når jeg forteller venner og kollegaer at jeg ikke spiser karbohydrater i en periode, får jeg masse kritikk. Spesielt fra en god venninne fra barndommen. Blir skuffa over folk rundt meg som kritiserer før de vet hva ketose er Er det flere som møter slik motstand? Jeg hadde håpet at jeg kunne få litt mer støtte når jeg skal ned i vekt. Genetisk så nyttegjør nok ikke farssiden av slekta mi kh like godt som andre. Så når tynne venninner begynner å lekse om at det er bare å ha et sunt norsk kosthold. JA, det er vel det. Men jeg kan ikke spise vanlig mengder brød. Legger på meg. Jeg har spist sunt med litt godis i helgene og gått opp 10 kg på et år. Så hvis noe skal funke så må det være ketolyse. Jeg har troa på dette så da blir det så frusterende med kritikk fra personer som står meg nær. Jeg orker ikke å gå gjennom en GR-kur til, var så sulten hele tiden - men gikk jo ned. Så får meg tror jeg lavkarbo er tingen