Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-09, 22:42   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har vært borti hCG?

http://www.steroider.net/index.php?o...d=40&Itemid=27

Jeg syns det er ganske skremmende at dette hormonet brukes som slankemiddel. OG at en lege i tillegg anbefaler en kur på 500 kcal pr dag.... det er om mulig enda mer skremmende.

I forbindelse med trening og slanking er dette en form for DOPING. Før man overhodet vurderer noe slikt vil jeg anbefale å lese mer om det, ikg ikke minst om de mulige bivirkningene.

Å ta av 2 kg prdag er absolutt ikke sunt for kroppen. Det er direkte skadelig (de er fakta).
Hvordan noen vi utsette kroppen sin for slikt er for meg helt ubegripelig ! Det er min personlig mening.

Som Admin.:

Dette nettstedet er for folk som har valgt lavkarbo kosthold. Piller og doping kan gjerne diskuteres, men absolutt ikke forherliges eller anbefales.
Det ber vi om at respekteres.

Sist redigert av Nille : 10-10-09 kl 22:49.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat