Hei alle sammen Jeg er ny her. Begynte på Foseids diett på onsdag denne uken. Har gått ned 1,3 kg så langt. Men inntil nå så har jeg ikke klart å holde meg 100% til kun dagens 4 retter. Jeg er SÅÅÅÅ sulten!!! Første dagen trodde jeg at jeg skulle bli gal.. jeg skalv, kaldsvettet og hadde kjempevondt i hodet. Jeg spiste da en halv kylling. Dagen etter en halv omelett i tillegg til maten. Alt jeg har spist utenom er så og si uten karbohydrater så jeg er jo på en low carb diett. Jeg prøver å overbevise meg selv med at jeg kun trenger denne maten i tillegg i begynnelsen... står jo at man kan bli veldig sulten de første dagene så håper jeg skal gå over til KUN foseid sin mat etterhvert. Også kommer spørsmålene da : Er det krise om jeg spiser ved siden av foseids plan? han vil vel at man passer på kcal inntak i tillegg til karbs? Hvorfor? atkins kan du vel spise mer, men man går da ned i vekt der også? Jeg er som sagt ny i gamet så må jo spørre Er forresten jente på 25 fra skedsmo 170 høy og veier 83 kg (ved start). Målet er 65. Håper virkerlig jeg skal lykkes med dette Takker for svar...