Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-09, 11:00   #153
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Du Birgit, du har gått ned masse du! Det er ikke slik at alle kraftig overvektige raser ned i vekt på lavkarbo. Jeg har gått ned 15kg siden mars, men jeg har kost meg og føler at jeg har kontroll på ting og jeg går ikke løs på en hel isboks noe mere, jeg kikker ikke engang på boksen om den står på bordet og mannen og ungene spiser.

Følger du opplegget til Atkins slik det er beskrevet? Spiser så mange grønnsaker du SKAL spise? For meg ser det ut til at du kanskje ikke gjør det. Legger du til en og en matvaregruppe og så og så mange karber i uka som du SKAL?

Sånn ellers synes jeg du bare skal slappe av og glede deg over 5kg mindre. Om det virker mindre, så sleng 5kg mjøl i en sekk og gå tur også prøver du en tur uten sekk, da kan jeg hilse og si du gleder deg over de kiloene!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat