Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 23:31   #12
Lotta67
Medlem

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Alder: 58
Lotta67 er ny på veien

Sv: Så var jeg i gang også

Jeg visste jo ikke at det smakte så vondt da jeg begynte, da. Visste veldig lite om Eurodiet, egentlig. Men jeg vet fra før, etter mange slankehistorier, at på mange måter er det lettere å forholde meg til at "dette kan jeg spise" og ikke at jeg skal styre og planlegge med mat. Det er så lett å falle for fristelsen og ta litt mer av ditt og datt og det er lettere å havne med hodet oppi smågodtet. Nå som jeg følger dette, er det greit, liksom. Og jeg har funnet mine produkter som jeg kan leve godt med.

Det er ikke så vanskelig å slanke seg, det er vanskelig å holde vekta, pleier jeg å si. Når jeg er en søtmons i utgangspunktet og ikke liker å trene, så går det fort galne veien.

Det som er greit med Eurodiet, synes jeg, er at jeg kan spise så mye grønnsaker jeg bare vil og at det er delt opp i faser som det er greit å forholde seg til. Jeg har hele tiden noe å strekke meg etter. Og et annet aspekt - når det koster så mye, så MÅ jeg bare fullføre, ikke sant? Det er også betryggende å ha lege som oppfølger og at de sjekker alt av blod etc. Vel, det var bare noen tanker.

Men det viktigste av alt: Jeg går på Eurodiet fordi jeg ønsker å gå ned i vekt!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg lurer også litt på hvorfor noen vil betale i dyre dommer for å få lov til å spise noe de må tvinge i seg? Når man kan lage god naturlig mat mye rimeligere? Men det funker vel for noen...