|
Sv: Easy Life Høst 09
Flott vektnedgang! Er nok "proteinsuget" som tar meg, har egentlig ikke matlyst, men sikler nesten over kjøtt.. (Ulempen med å lage mat) Trener jo 4-5 dager i uka, og kjenner det på kroppen at noe mangler. Ikke karbo-hydrater, de savner jeg ikke, men kjøtt. Kan ikke si at jeg savner det å tygge, eller spise sammen med andre (evner godt å være sosial utenfor måltider, også.. ) Blir sånn at shakene byr meg imot, rent fysisk kvalm. Så, for å lytte til kroppen, så blir det mere proteiner til denne jenta, ja..
Synes det egentlig er rart at de ikke har mere protein i de shakene, siden de markedsfører seg med at vi skal både gå ned i vekt, OG trene. Vil ikke bare bli slank, vil bli sunn, med muskler som trives, de også.. Vil gjerne beholde endel av de min overvektige kropp faktisk har trengt for å holde meg oppreist og igang. Kjente også på det stresset jeg fikk av 3 kilo på en uke. Kan jo bli 2-4 neste uke, og så? Vil jeg klare å takle "hverdagen", med 0-1kg i uka, kanskje OPP 1kg? Kanskje.. Har bare ikke lyst til å teste det ut, er kommet for godt igang til det.. Holder meg til min smale vei, tenker jeg.. Better safe than sorry.