Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 16:51   #9
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 62
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Problemer med blodprøver etter jeg startet på kuren

Spiser man mat med puriner i (f.eks svinekjøtt, bønner/belgfrukter) får man gjerne forhøyet verdi på urinsyre. Har selv urinsyregikt, men spiser likevel de nevnte produktene, og det går bra, uten alvorlige betennelser, sålenge jeg er kjempeflink å drikke vann... "Småvondt" har jeg, åkke som, og har hatt det i flere år, men kan leve med det sålenge jeg ikke blir verre. Og etter tre år med utprøving, så blir jeg ikke det, gitt Har forøvrig gjerne verdier som ligger over 5.1 (fastende), men da har jeg ikke drukket på mange timer, så legen sier det burde være null problem, og at det ligger innenfor, om noe høyt, i normalområdet..