Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-09, 09:49   #118
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hai folk!

Altså, nå skal dere høre. Jeg jobber jo som vikar i Rema-butikker, og da sitter vi som regel veldig mye i kassa. I et ledig øyeblikk i dag valsa jeg litt rundt kassen og rydda, og kom over den der "helsekosthylla" alle butikker har. Og hvaaa ser jeg der? Jo, jeg ser noe som heter "Phase 2", som påstår at det stopper karboinntaket?! Noen som har prøvd det og kan bekrefte at det er like bullsh*t som jeg mistenker det er? Eller? Jeg ble fryktelig nysgjerrig på det der altså.

Dette produktet har vært diskutert her før og de fleste opplevde at den ikke virket.
Og hvorfor ta tabletter når du kan spise riktig? Tror neppe du kan hive innpå med melkesjokolade og ta phase2 bare for å bøte på skaden.
Prøv å søk på phase2 /phase her inne. Jeg har ikke prøvd selv og skal heller ikke.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat