|
Sv: Ned 10 kg til jul: uke 41 - skravleträd
Opprinnelig lagt inn av jvb, her.
Skjær kyllingfilet på langs i 2cm tjukke strimler, stek til lett gjennomstekt. Rull en baconstripe rundt fra bunn til topp (sånn som de gjør m baconpølser på Shell vettu'). Stek til bacon er ferdig. Hiv på en stor skvett fløte og la det koke opp til alt er passe kremet. Pakk inn i matpapir/boks m mellomleggspapir.
Når du varmer dette i microen på jobb så kan du være sikker på at de andre ikke har så lyst på frukt og nøtter lenger 
Mmmm... det høres godt ut Skal teste det en dag. Jeg spiser veldig lite kh, så gjør nok ikke noe at jeg spiser noen få paranøtter på jobb. Jeg må jo prøve å holde 15 kh. Utregningen på diett.no er kjempebra!!
Til helgen skal jeg til kaker i et bryllup, gruer meg allerede.. Kan jo ikke spise noe, det ser jo dumt ut.. Er det noen kaker som er "mye" sunnere enn andre (bortsett fra lavkarbo kaker da)? Hvor mange gr kh er det egentlig i ett lite stykke m. f.eks eplekake?? Skal forresten lage CC kake en dag, laget en som står i Grete Roede boka for noen år siden, den var ikke så verst den heller;-)

|