Tråd: Kokosmel
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-09, 17:03   #1
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Kokosmel

Jeg har akkurat fått 3 poser kokosmel fra Iherb, bare 3 dager etter bestilling. Ikke dårlig
Men - har lest endel tråder om kh innholdet i kokosmel, og nå lurer jeg på om jeg faktisk har lurt med selv !
På pakken (og hjemmesiden til Iherb) står det at det er 4 (netto) g kh pr serving. En serving er 14 gram, og da må jo 100 g (98 helt nøyaktig) inneholde 28 kh. Huff dette var mer enn jeg hadde regnet med
Ser at noen har bestilt fra Sverige med bare 4 kg/100 gram, heldiggrisene.
Er det noen som kjenner til melet fra Iherb, som kan bekrefte/avkrefte at jeg har regnet riktig ?
Lurer også på hvordan det kan være så stor forskjell på typer mel, spesielt siden det fra Iherb kun inneholder mel, ikke noe annet i tillegg.
HJELP !!!!!!!!!!!!

Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat