Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-09, 21:37   #1
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Må bare dele en historie om min far

jeg er helfersk - helfrelst lavkarbo-fan, og er inne i min 3 uke. har gått ned litt, og synes dette fungerer godt. SÅ kommer saken, jeg har prata hull i hode til min familie om dette konseptet - vi er alle småtjukke prompere med helse under pari .

Min far er 63 år, har diabetes 2 og høyt blodtrykk. Han går på medisin for begge "tilstander". I dag snakket jeg med han - og han har lavere blodsukker rett etter mat enn jeg hadde etter faste... (FØR lavkarbolivet mitt startet), og blodtrykket hans er så lavt at han må kutte medisinen. I tillegg har han gått ned FEM KILO!

Alt dette etter 10 DAGER på lavkarbo!!!

Enn om legen hans istedet for medisin hadde gitt han et tips om å endre kosthold til lavkarbo istedet for 10 år siden?

Måtte bare dele - ble så glad på hans vegne. Han STORTRIVES med kostholdet - og bare ELSKER Karins "Mitt aller beste brød".

Hilsen Nerthus

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat