Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-09, 19:42   #19
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 44
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Allergiutbrudd etter overgang til ketogen kost?

Opprinnelig lagt inn av Thaleia, her.

Bare vær obs på at du fortsatt kan ha intoleranser mot matvarer selv om du fikk negativt (men egentlig var det jo positivt) svar på blodprøvene om allergier. Intoleranser vises som regel ikke i blodprøver, det var i allefall svaret jeg fikk fra min hudlege da jeg tok slike blodprøver. Jeg er definitivt intolerant mot et eller annet. Har vel egentlig lært meg å leve med at jeg som regel har utslett et eller annet sted på kroppen til enhver tid, og bruker antihistaminer dersom kløen blir for ille. Prøver selvfølgelig kutte ut matvarer dersom jeg får en reaksjon, og jeg mener at jeg vet hva som er årsaken.

Håper du finner ut av hva som forårsaker dine plager

Ja, kløen og utslettet på armene kan være plagsom, men det er til å leve med. Det som er verre er at jeg våknet i går med drithovne øyner og utslett i fjeset. Samme skjedde for to uker siden. Så et eller annen må jeg da være allergisk mot. Skal til legen igjen neste uke, hvis ikke hun finner ut noe tror jeg at jeg skal prøve en homeopat.