Opprinnelig lagt inn av *Tussi*
Hei alle sammen!
Jeg tenkte kanskje at jeg skulle kose meg med pizza til Fagerstrand i kveld. Jeg har funnet en oppskrift på nettet (2 egg, 1 ss olje, 1 dl vann, 2 ts oregano, 1/2 ts salt, 2 dl soyaprotein, 1 ts bakepulver). Er det den som står i ketolyseboken? Jeg har kjøpt den, men har lånt den til ei venninne. Men jeg ser på den siden jeg fant oppskriften, at den stekes i 7 minutter. Skal jeg ta på fyllet da, og så steke den lenger? Er det mulig å bruke hermetiske tomater som fyll? så at det va veldig lite karbohydrater i det.
Håper på svar før kvelden 
Hei
Jeg gjetter den er tatt fra min bok, eller boksen med ketolysesoyaprotein. Den skal stekes, til den " kan bære fyllet" ellers klapper den sammen, prøv med en finger,den skal yte litt motstand. Ha på tomat eller ennå bedre mild tacosaus, et lite glass rekker til en langpanne. Ost og skinke, paprika, oliven eller hva du liker. Pizzaen metter og kan fint tåle frysing.
Mange har begyndt å steke denne bunn ferdig og bruke bunnen som brød!
PS deigen skal ha konsistens som tannkrem og skal brettes ut på bakepapir og settes i ovnen med en gang.
Lykke til . Den er faktisk veldig god synes kjeg - og min noe kresne 15 år gamle sønn.!
Vennlig Hilsen
Torkil
|